Drunken footsteps lead across the wet pavement of the big city towards a nondescript steel door in some nondescript brick wall. Its rhythmic rattle is a Good Omen. Behind it, we encounter alien pleasures, a steadily morphing sequence of sensory input unfolding amidst the coloured lights between the speaker membranes and the surface of our consciousness. Bebetta and Los Cabra send us on a parabolic flight in the depth of their soundscape, bath us in an intense emotional flow with their hard and compelling groove, employ their tripped-out psychoacoustic tricks to defragment our minds and to subsequently rebuild them into something beautiful and new. This state of almost religious excitement makes us Forget To Go Home - for the simple reason that we feel as if we have finally arrived just there.
Angetrunkene Fußabdrücke führen über den nassen Asphalt der Großstadt zu einer unscheinbaren Stahltür in einer unscheinbaren Ziegelmauer. Ihr rhythmisches Klappern ist ein Gutes Omen. Dahinter verbergen sich außerirdische Genüsse, die sich als fließende Reizabfolge im bunten Licht zwischen Lautsprechermembran und Bewusstseinsoberfläche immer wieder neu formieren. Bebetta und Los Cabra schicken uns in der Tiefe ihrer Klangbilder auf einen Parabelflug, tauchen uns mit der wohligen Härte ihres Grooves in ein Bad der großen Gefühle, defragmentieren mit verpeilter Psychoakkustik unseren Verstand und setzen ihn Beat für Beat zu etwas Neuem und Schönen zusammen. In diesem Zustand der fast schon religiösen Erregung können wir schnell vergessen, nach Hause zu gehen – denn genau da sind wir angekommen.
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