As we dive deeper and deeper into Masha Vincent’s track Submarine, the bass pressure around us grows stronger. Our body reacts with a light-headed feeling of dizziness that is oddly pleasant and stimulating. Fluorescent shapes flow around us with gracious, organic movements as if they were liquid streams within a nocturnal, fluid element. The peaking twilight vibes of Old Times are similar, but different. The cinematic synthesiser fanfares of this tune fold around us as an elegantly programmed groove algorithm, from somewhere far away we hear a vocal, and all of a sudden our perception of time has become thoroughly scrambled.
Der uns umschließende Bassdruck steigt, während wir tiefer in den Track Submarine von Masha Vincent tauchen. Unser Körper reagiert darauf mit einem ganz und gar nicht unangenehmen Gefühl der entrückten Benommenheit. Fluoreszente Formen fließen mit grazilen, organischen Bewegungen um uns herum wie flüssige Ströme innerhalb eines nächtlichen, flüssigen Mediums. Ähnlich, und doch anders blubbern uns die dunkelbunten Vibes von Old Times entgegen. Die cinematischen Synthesizer Fanfaren des Tracks falten sich als elegant programmierter Groove-Algorythmus um uns herum, von irgendwo ganz weit draußen hallt ein Vocal an unser Ohr, und schon ist unser Zeitgefühl gehörig durcheinander gekommen.
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