In Superpitcher's case, the past is “Tomorrow“, an unpretentious, little song on his “Heroin“ EP, released on Kompakt in 2001. A track which has already broken innumerable hearts, decorated a number of compilations and found admirers from all over the world. And now, it's the elegant uptempo version of “More Tomorrow“ which encroaches the dancefloors and ranges among this summer's great superpitched moments (just listen to the gorgeous remixes he did for Plug Research's DNTL, Cocoon's Glove and his tracks for Speicher 4 and Total 4). Apart from the clubby track “More Heroin“, the B-side also features the brilliant “Time To Cry“, a track which not only follows in the footsteps of “Tomorrow“ as far as the B2-positioning is concerned. At present, there isn't anybody or anything who would be able to occupy more convincingly the interface between indie pop and techno than Superpitcher. This is real glam!
Für Superpitcher ist “Tomorrow“ ein unprätentiöser, kleiner Song auf seiner “Heroin“ EP, die 2001 auf Kompakt erschien. Ein Track, der schon unzählige Herzen gebrochen, eine Reihe von Compilations geschmückt und Bewunderer aus aller Welt gefunden hat. Und nun ist es die elegante Uptempo-Version von “More Tomorrow“, die die Tanzflächen erobert und zu den großen Superpitcher-Momenten dieses Sommers zählt (man höre sich außerdem die großartigen Remixe an, die er für Plug Researchs Dntel und für Glove gemacht hat sowie seine Tracks für Speicher 4 und Total 4). Auf der B-Seite befindet sich neben dem clubbigen “More Heroin“ auch das brillante “Time To Cry“, ein Track, der nicht nur in Bezug auf die B2-Positionierung in die Fußstapfen von “Tomorrow“ tritt. Es gibt zur Zeit wohl niemanden, der die Schnittstelle zwischen Indie Pop und Techno überzeugender besetzen könnte als Superpitcher. Das ist echter Glam!
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